Tankar från Ängsvallaknutarna.

Tankar från Ängsvallaknutarna.

söndag 8 januari 2012

Passar på att testa mig fram

Medan bloggen.fi strular kan jag likaväl testa mig på hur det är att skriva här.

Tillbaka till verkligheten imorgon. Jullovet tar slut, arbetsdag imorgon, och det faktum att jag bara har 3 veckor jobb mer. Sen får jag söka mig efter annat. Nu börjar det verkligen kännas bittert. Usch. Inte tänka på det innan läggdags, blir svårt att sova då.

Sonen hostar och gråter om vartannat denna kväll, och jag funderar hurdan natt det egentligen kommer att bli. Att jag dessutom råkade ta mig en tupplur på dagen, vilket jag aldrig gör, och att dygnsrytmen annars också är helt råddig gör saken inte bättre. Undrar när jag kommer att somna ikväll? Och fram för allt, vilken tid kommer jag att vakna? Suck. Än känner jag mig inte trött, inte det minsta. Tror jag ändå får styra min steg mot sovrummet, och give it a try.



Till slut en bild på dottern som sjöng Singstar hela kvällen. Abba var definitivt favorit. :)

Inga kommentarer: